tänkte klippa mig efter skolan

sitter här på morgon kvisten!
får skjuts av min kusin te skolan idag :P
efter skolan ska jag klippa mig(inte som på bilden)
jag ska korta ner det och tunna ut massor! funderar även på att färga håret brunt!
eftersom mitt hår tyo är dött HAHA, och om jag blonderar mera kan håret åka av och det kommer aldrig hända!
så jag funderar på om jag ska färga håret brunt ;)

och sen efterskolan så ska jag ha uvecklingssamtal, det kommer inte bli awesome eftersom jag inte är så duktig i skolan även om jag försöker ;s
jag är verkligen inte smart, fast ibland kan jag faktiskt vara det :P så har jag en svenska uppgift som ska vara gjord tills i morgon och så kanske jag ska vara med moa med :P

vene kommmer bli stress!


mitt hår kommer åka bort jag kommer sakna det, kommer hata mig själv som färgar brunt!
aja ny start nya äventyr nya misstag, allt man måste uppleva för att få perfektion i tillvaron;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0