till djurgården! :D

sitter nu i skolan och ja vi har precis haft lektion! engelskan gick rätt bra tror jag :)
jag hoppas det iaf, sen efter svenska lektionen som vi ska ha nu så slutar vi! (: gött som fan
fast vi ska skriva novell på denna lektion så edt är bad :(

men aja direkt efterskolan så ska jag upp till djurgården och möta moa and ac haah :o
jag vet inte vem ac är men moa är en av de rpoligaste personerna jag känner iaf :D

efter dom har slutat måste vi till donkan där julia praoar AAHAHAH vet inte hur man stavar till det,
men det blir säkert bra!



en bild sen karlstad ;D

Kommentarer
Postat av: ludwiggran

sjukt bra dag dedär :D

2010-11-19 @ 11:12:47
URL: http://nattstad.se/ludwiggran

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0