typ skid väder

hejsan gottfolk nu sitter jag hemma hos madde och klara lägger upp benet på min axel och leker sexy bitch AHHAHAHAH hon lyckas ju inte så bra hahahahhahaha!

men aja jag kom hem till farmor kollade lite på tv med kusin jocke och farmor och pappa!
sen så åt vi lite och pappa och farmor drack kaffe :)
sen så åkte vi till kyrkan och gick och kollade om det lyste vid farfarsgrav och det gjorde det. sen skulle vi gå in i kyrkan så läste dom några psalmer och läste upp dom som hade dött under detta år.. det var 9 stycken och det är rätt många för att vara i rudskoga "ungefär en by"

aja hemma hos madde så städar madde upp lite för hon ska byta rum med vickan hennes stora syster!
och klara och jag sitter bara och kollar på medans hon sliter som en gris hahanejdå men sen ska vi hem till mig och kolla på film eller något :)
en bild på brudarna klara och madde ;)
bilden tagen i februari :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0