you shake my world up side down!

Hejsan nu sitter jag här hemma har precis varit ute och mött julia!
Förövrigt älskar jag henne!<3
man kan ju säga att båda gjorde ett misstag men det är löst nu ingen får någonsin veta :)

men när jag skulle gå på bussen så hittade jag hemma där vid busshållsplatsen! haha så var vi lite med tirre (liknar animissen) hahaha :) men aja sen gick jag av och var hemma en stund sen mötte jag julia och nu sitter jag här hemma har precis städat bäddat sängen och soffan ställt datorn på dator bordet bordet? ;s tror det heter så. ska antagligen snart rensa mina kläder haha kanske behöver ha loppis ;) hehe

här har ni en liten låt ni kan lyssna på medans jag rensar min garderob fortsätter inreda mitt rum :D
hejdå uppdate you later ;D


Ne-Yo – Beautiful Monster



bjuder på en bild som gör att ni goes piss off i guess ;D
AHAHAHHAHAHA
aja lite kul måste jag med få ha :D


Kommentarer
Postat av: jullan

bästavän!<3

2010-11-17 @ 17:30:14
URL: http://juliafryk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0