23:04

tjenare idag i skolan så skulle vi till anovo på studie besök och efter det så bar det av till skolan igen :)
jag fick skjuts av läraren ;)
och i morgon ska vi springa på brovallen om det inte regnar"hoppas det regnar";)
sen så var jag med hannah madde och julia :)
sen så mötte vi eddie han var på väg hem :)
fast ist för att dra hem var han med oss en stund tills hannah skulle hem och madde skulle dömma "hoppas det gick bra" och julia skulle på träning.. så då drog eddie och jag hem te han och så lirade jag lite dator och han nått tvspel :)
sen så har vi varit ute lite med, sen vid 8 kom pappa och hämtade mej så drog vi till coop :)
sen nu har jag varit hemma och spelat lite, och ja inte gjort så mke :)

Tjjjjjjjjjjjjaaaaaaaaaaaa coooooooooooling ;) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0