att vara med i bilden. är en plats där man vill vara.

hejsan nu sitter jag här hemma!
jag har varit i skolan tråkigt som vanligt med ändå så gick dagen rätt snabbt!
på lunchen så gick jag till stjärnhallen och köpte en drick yoghurt alltså jag vet seriöst inte hur man stavar till det haha!
 
nästan en sån på bild fast med skogsbär ;)

men nu när jag kom in så ryckte jag fram mixern och mixade till en bananmilkshake ;)!
om någon undrar hur man gör så gör man så hära:
1/2 paket glass(litet paket vaniljglass)
2bananer
1- så mycket is du vill ha!
mjölk kansk 2-5dl :)
sen mixar du och dricker jätte gott TESTA :)

Kommentarer
Postat av: alice

sv: haha verkar jag verkligen som en så obrydd person? :(

2010-10-18 @ 18:33:32
URL: http://alisl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0