cooooooooooomee here (6)

hej idag ska jag ner till kingsroad för att piera mig!
fett nice men jag har ont i halsen och det kanske inte är så bra om man ska pierca sig?
alltså om man hostar måste det ju finnas plats för hostet att åka ut men om tungan är lika stor som käften kan det bli lite svårt. jag måste städa mitt rum, jag vet inte hur jag orkar bo i så hära...får väl städa senare klockanär ju bara 20 i 11 ändå så :) någon gång vid två skulle julia komma och hänga med mig ner till kingsroad.. men jag vet inte om jag bara blir mera närvös då...men aja det får vi se :)

Nu- ska jag gå till kylskåpet och se vad man kan hitta ska nog göra i ordning oboy eller te... jaja måste dra nu



chaoi


visst jag har en bulle i munnen men kolla vad brun jag var :D


Kommentarer
Postat av: J A N I N A

svar



tack :DD!

2010-10-16 @ 18:07:54
URL: http://yae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0