en liten lista

Jag har insett att min senaste kyss... inte betydde nått :)
Jag lyssnar på...allt typ
Jag pratar... om allt som kommer upp
Jag tycker om... att skratta
Jag avskyr när folk...förändras så mycket att man inte vill umgås med dom längre
Mina närmaste vänner är...några stycken
Min första vän hette... riktiga vän julia som inte har svikit mig nån gång :)
Kärlek är... både fint och dålit.
När jag lagar mat... lukar det ma göra bort mig som händer rätt ofta
Den värsta känslan är... när någon sviker
Den bästa känslan är... när jag får skratta för allt och ingenting
Jag är sämst på... en hel jävla del
Om jag var ett djur skulle jag vara...  trollslända
Om jag va en insekt skulle jag vara... trollslända
Jag kommer alltid att vara... fredrik
Det finaste som finns är... när jag har kul
I sommar... har jag varit ute mkt
Sist jag grät var...
Jag kan... inte mkt
Jag kan inte... GÖRA MYCKET.
När jag bakar så bakar jag... muffins elär en bra uppfinning
När jag vaknar på morgonen... är jag så jävla trött så det finns inte
Innan jag går och lägger mig... smsar jag
Just nu tänker jag på att...hur det kommer gå  
Bebisar är... söta och jobbiga och inte alls bra för miljön
Idag har jag... vaknat hos julia och suttit vid datorn
Ikväll ska jag... vene
I morgon kommer jag.. träffa laura
Jag vill verkligen... att det ska gå bra


Kommentarer
Postat av: klara

haha ser att du har tagit mitt lilla test ;DD<3

2010-11-01 @ 19:06:09
URL: http://kklaranyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0