jag är trött på att följa hennes fotspår!

Hejsan jag hittat en ny favorit låt! den fastnade på direkten!
det är isabels strombergs kompis som sjunger den och så har den ena av dem en blogg så det är nice så då kan man ju kika in och kolla lite då och då och se om dom har har gjort någon ny låt. fett nice tycker jag. gillar dreas låter jag kan inte råför det haha.

men här kommer videosarna/eller låtarna som dom har sjungit !



mörkvitt – Kasper I Godislandet

och den 3:dje fans bara på spotify :d





Just nu  -  så sitter jag med min laptop i mitt knä och funderar om jag ska ut i köket och göra i ordning en chokladmacka eller kanske en kopp te! det vore gott jag tar nog och gör det ... snart ialla fall..


Funderingar  -   just nu funderar jag om jag ska ut och ta lite höst bilder, men löven är ju redan bruna typ så det blir ju inge bra, men kanske går ut en sväng senare och ta några bilder? ne jag vet inte känns inte som något roligt att göra själv :(

uppdaterar snart igen !






Jag är rätt sexig så här på morgon kvisten inte sant?
ne nu ska jag rusa ut i köket och göra i ordning en kopp te :D
egentligen kaffe men orkar inte vänta på att det ska bli klart :D


Kommentarer
Postat av: linnea

vad heter du på facebook? kan inte hitta dig. :(

2010-10-24 @ 16:36:45
Postat av: sanna

sv; ja , vi sågs ju på brogårn ;) ;)

2010-10-24 @ 20:23:49
URL: http://sannaagorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0