jag har ett känt namn ?;)

tjenare nu har vi precis haft engelska så och random som jag är kom jag på att undra över vad www betyder det måste vara enförkortning eller nått. men aja då hittade jag en sida vill du veta vad ditt namn betyder?
så tryckte jag där :)

Sökresultat
Fredrik

Fredrik, mansnamn av germanskt ursprung. Av fred och rik. Betydelsen är ungefär fredsfurste. Smekformer av Fredrik är Fred, Fredde, Freddie, Feffe, Frippe, Fidde, Freddy och Freddan. Fredrik var ett av 1970- och 1980-talens starkaste modenamn, men på 1990-talet planade trenden ut. 1989 låg Fredrik på tredje plats men ramlade 1994 ut från 10-i-topp-listan. 31:a december 2005 fanns det totalt 93 889 personer i Sverige med namnet, varav 51 457 med det som tilltalsnamn [1]. År 2003 fick 918 pojkar namnet, varav 162 fick det som tilltalsnamn.

haha jag har varit känd ;) haha

kolla vad ditt namn betyder r !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0