jag ser rakt igenom dig

heeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
idag så har jag varit i skolan.... som vanligt
lika roligt med engelska test fast ne
jag klarar nog inte det oförberädda provet som vi hade kunde inte ett ända blad..

sen drop jag och erik och köpte en dricka och så har jag mött becka en sväng :)

och så gick jag och mötte julia vid stenstalid!
nu har vi ätit makaroner och korv ! är det julia som är mästaren på att laga mat eller? jag ska fan be henne och komma och jobba hos mig när jag blir känd !:D

men aja julia har träning sen då följer jag nog med och kolalr på och så kanske hon får sova hos mig för jag börjar halv 10 och hon har studiedag så det är chill bara det att hon inte får någon sovmorgon men jag hoppas att det är chill :)

jag måste plugga lite styrteknik med :)

HAHAHHA juste idag i skolan så låste erik in sina nyklar så han fick knipsa sitt lås... så nu är mitt skåp fullt med saker !
han får fan skaffa ett nyss lås snart annars slänger jag ut böckerna ! haha :P

men aja nu ska julia kolla facebook eller någon blogg så vi säger så att vi hörs senare bye my bloggläsare ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0