jag var där. tiden stog stilla. jag kände ingen ting. allt var så fridfullt.

hejsan kommer precis in från en promenad med julia vi gick mot netto och bara pratade om hur vi först träffades och så sen kom pappa och mötte oss så åkte vi till mcdonalds och så åt vi mailkshake och glass.
jag måste äta flytande mat så i skolan så kommer jag få gå och köpa en yoghurt eller nått :)
men aja vi har skutsat hem julia nu och nu när vi kom in så tog jag två panodil :) fett gottHAAHHAHA nej jag skoja
men jaja jag har inte mkt mera och säga än att jag ska kolla på avatar med min fader :)


Queen – The Show Must Go On
Paramore – Misery Business
Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan
Thunder – Love Walked In

Kommentarer
Postat av: stephanie isabell

kikar in' hoppas att du får en fortsatt trevlig måndag! :D

2010-10-18 @ 13:08:13
URL: http://stephaniebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0