kd i morgon (mp)

Hejsan världen jag är tydligen en äcklig fjortis nu ;$$$ så sött! men jaja jag har nyss kommit in från en väldigt rolig kväll med julia och emma! ni är bara för sjuka! så snart videon har laddat klart så kommer den upp på fejjan!:P

Sen efter vi hade varit hemma hos emma skulle vi gå hem och jag frös nästan ihjäl jag behöver nya skor och jacka och en mössa jag behöver alltså massor av saker ;$$ jag är nog lite ha galen av mig!

men i morgon blir det nice slutar 5 i 12! :D så jävla nice alltså! så precis efter vi har slutat ska jag dra hem och lämna väskan sen när klockan börjar närma sig halv- kvart i 3 så ska jag vara uppe på djurgården ! och möta klara!
sen efter vi har varit i kd ska vi hem till mig och dricka te kolla på tv/film och kanske laga mat och vara ute! det kommer bli så grymt nice för det var så längesen vi var så vi har en heldel att snacka om kan jag säga!

juste jag hittade inte den mössan som jag brukar ha i bland så jag tog en randig ;$ kunde inte låta bli och ta egopix










Detta åt jag precis upp det är mackor med shoklad på jätte mumms!
och så dricker jag nyponsoppa till fett gott ;$$

Kommentarer
Postat av: luffi

tackar!! =)



gubben i lådan är ju sååå gryym!

2010-10-21 @ 22:57:03
URL: http://www.luffi.se
Postat av: williammarklund

haha du tycker det :D

2010-10-22 @ 07:33:33
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: cherie

åh, mackor med choklaaad... Mumma! :D

Vill du ha mer läsare till din blogg?

kolla in min blogg! Kolla efter kategorin 'cherie tipsar' :)

det är ingen bluff, jag svär på mina snygga skor!

Det för för din egen skull! :)

Du får gärna kommentera också när du väl är där! :)

2010-10-22 @ 10:44:51
URL: http://www.cherie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0