like im the only one in the world

hejsan
igår så sov jag över hos becka fett nice :)
åt popcorn chips monster och skrattade en hel jävla del alltså! haha :D
så jävla kul :)
och när vi vaknade satt vi vid våra datorer och kollade runt sen gick vi ut och tog lite frukost :)
efter det städade vi hennes rum och sen hem till mig och lämna dataväskan :)
så när vi var klara med det så gick vi till hallen och kollade vi lite på handboll :)
och det tyckte jag var så tråkigt så vi drog till netto så köpte jag bacon chips och en hustler :)
så satt vi och kollade på alla som gick in :)
sen skulle vi dragit hem till mig men mötte tom och emil så då var vi sociala med dom (:
efter det så kom hannah,sally och elin :)
och ännu lite senare kom madde och klara SAKNAT dig klara :(<3
så bestämde jag och klara att vi skulle va nästa helg, typ our night hahah!
sen vart det så kallt så vi drog hem till mig fast egentligen så skulle vi hem till henne men så stannade vi hemma hos mig och kollade på Tv och värmde oss :)
sen kom pappa så skjutsade vi hem henne :)

snygga vi är alltså !:d

typ ournight! alltså kalkylhage <3
AHAHHAHAHAHA
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0