oneking.blogg.se is the blog for you

Hejsan bloggen! jag har varit hemma ett bra tag nu :) har chattat och svarat på kommentarer och snackat i telefon :)
Efterskolan så gick jag och mötte nicco eller jag vene hur det stavas ;) men hon var iaf trevligt :)sen så var jag med hon och ett gäng till :) eller en stund iaf tills hon tog min mössa så jag var tvungen och springa efter och då var det en gubbe som blev ätte rädd och vi var inte ens nära honom, men hon som jobbade vid det fiket sa till oss att vi inte borde springa här osv! blabla :) men jag fick iaf tag på min mössa ;)!
sen så orkade jag inte vara ute för det var så kallt! och hade ont i ryggen! man får det av dom "ryggäckarna" som vi har! AHAHAH! aja sen drog jag och tog en sol! sen till pressbyrån för att köpa en monster och sen en vitamin Well till julia! för hon är en liten sjukling som kunde behövas muntras upp lite, men precis när jag kommer dit lite överraskande så står hon hennes mamma och pappa där på klädda för dom skulle och handla. woooooops har glömt massor med punkter!

och lite pace vore nog kanske bra. men dp stannade hon hemma och vi kollade lite på Tv och ja pratade :)!

Nu  -  Så skriver jag på bloggen !(: chattade förut men när jag har börjat skriva kan jag inte låta bli att fortsätta skriva! sån är jag lite cool sisodär !
50 läsare idag inte dåligt jag har bara kommenterat 20 HAHAH!

Snälla om ni vill och kan så kan ni länka mig det gör inte alls nått! och bloglovin är det självklart att ni får lägga till mig på!

BJUDER PÅ EN PIC eller 45 :D






WOAH ! BAD HAIR DAY!
jag vill ha energi dricka! :(
ge mig en !
haha
bara en så är jag nöjd i några menuter !
snälla :)


Kommentarer
Postat av: Chawo

Jaaa =D

2010-10-25 @ 20:04:18
URL: http://chawo.blogg.se/
Postat av: dajana

SV: länkling? :p vad för länkning? :p

2010-10-25 @ 20:07:41
URL: http://dajanaramic.blogg.se/
Postat av: Amanda - MANDOSA

sv: åh tack vad söt du är ! :D

2010-10-27 @ 17:13:23
URL: http://mandosa.blogg.se/
Postat av: elina

sööt !:D

2010-10-27 @ 21:26:59
URL: http://jonssonbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0