pillade lite med designen ;) haah nerå , fick den av liindblaads.se

Hejsan förut när jag skulle ut så åkte pappa och jag till coop för att kolla på gymnastik skor, - coop suger fanns inte en ända bra sko! sen så skjutsade pappa förbl bygget och släppte av mig där, då gick jag in för jag skulle vara där med lolloh,hannah och elin, men där så var sally så var jag med henne tills jag ringde och frågade vart dom var, och då satt dom hemma hos lolloh och åt! -.- haha men jag och sally traskade dit iallafall sen så gick alla vi till bygget, där var vi ett bra tag :) sen nu senare på kvällen traskade vi hem till hannah, alla förutom sally och lolloh som skulle hem! ajaaaaaaa sen har jag fixat hannahs blogg lite, :)


och så när jag loggade in fick jag http://liindblaads.se/ s gammla stilmall tack så mkt :D
så ändrade jag header lite fort och så :)
tack till han! ALLA kollar på hans blogg nurå :)

ny header och allt :D



Kommentarer
Postat av: Chawo

Hehehh jaa, Det var länge sen man såg din blogg.

Jo det är bra med mig själv då? =DD

2010-10-27 @ 11:29:06
URL: http://chawo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0