skolan snart då fett nice fast ne

Hejsan allihoppa sissta inlägget för kvällen :)
Den bruna färgen har snart alldeles strax torkat och då hoppas vi att det blir bra annars stryper jag den som har gjort hår färgen jag lovar! haha* ingen ironi* sen så har jag ätit nesquik utan mjölk dom blev rätt torrt! snart ska jag gå och lägga mig och hoppas att det är täckt med snö ute i morgon men det ser inget vidare ut, det är ingen snö alls som faller för tillfället och det är ju ett minus men det hinner nog fixa sig. för enligt vad jag har hört kommer det bli den kallaste vintern någonsin !


För er alla som inte vet så håller jag på att ändra designen på en annan blogg så det bara är och ändra sen fett nice ;) och så ska jag be några kolla på den och säga om den ser bra ut annars är det ju ingen ide att byta.

nu kommer min pappa snart och säger att jag ska stänga av fast det är nog en rätt bra ide för jag kommer vara rätt död i morgon... medans pappa får vara hemma eftersom han har kompledigt eller vad det heter han jobbade i går och idag så då får han ta det som en liten semester och stanna hemma idag. och ta igen sig lite :) fast han ska upp tidigt och lämna in bilen så han får ju gå upp iaf... tråkigt för han. och så måste jag cykla klockan 08:00 för att hinna och han kan stanna hemma ! fett orättvisst!

Men snart kommer det ju en bra nyhet! det är snart höst lov en hel vecka fett nice!




ultra mega super omega ful bild men den får duga för tillfället vill ju inte ta cam bild med blöttbrunthår ;)!


Godnatt...


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

söt ju!

2010-10-26 @ 22:18:26
URL: http://mandyego.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0