ta mig dit du är

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej alla underbara små läsare som antagligen är längre än mig HAHA nej jag vet inte,
men jag och julia har kommit hem från hennes träning hon har hunnit duscha. vi haräven ätit mackor och en stor skål med nyponsoppa! :D och så klart hade vi en gaffel och åt med, fast ah det blev meeeeeeest slörplande hahhah!
vi skulle typ vara vakna as länge men det ser inte ut som  om vi kommer orkara! eller? alltså ni ser ju oss inte så det är lite svårt att se oss ! oj jag kanske glömde bort att skriva att vi är hemma hos mig !
meeeeeeeeeeeen vem bryr sig egentligen?
det är ju bilder som är kul och kolla på eller ? kommentera mera ! det blir roligare och skriva då!
fast egentligen skriver jag ju inte något såvärst viktigt !?
blablabla.... jag orkar inte bara sitta här och skriva massa onödigt så vi säger väl godnatt påer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0