tidsinställt inlägg

Godmorgon allihoppa :D
idag så ser jag ut så hära när jag ska till skolan... detta är ett tidsinställt inlägg ;)
så jag slipper blogga så här tidigt på morgonen! :D Och som ni ser har jag INTE färgat håret brunt! jag skojade bara lite ;) haha inte så skoj men lite oroliga kanske ni blev..

Senare idag ska jag nog vara med Miccan (?) jag vet faktiskt inte men först ska jag hem och lämna min väska sen ska vi nog ut och fota. men jag vet inte riktigt om det blir så. det ser vi morgon och så informerar jag er mera i morgon.

Första lektionen i morgon är... styrteknik. styrteknik är en lektion där man skruvar i datorer installerar olika operativsystem och sånt operativsystem är som windows 7 vista och dos och windows xp och sånt och lär oss och koppla in datorer och sånt :)

såhära ser jag ut idag:






Eller






Fast nog antagligen som dom första 2 bilderna visar :)

sen så slutar jag även klockan 20 i 2 så det är fett jävla nice :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0