mackor med choklad och banan och oboy

Hejsan nu har klockan tickat iväg och ja det är ags för ett blogginlägg!
som sagt jag drog ner till brogårn" för er som inte vet är det en gymnastiksal vid min skola" och där såg jag direkt att julia var klädd som ett troll :D så gick fram till henne gav henne en bvänskaps kram och så frågade jag om hon visste vart dom andra satt och det visste hon. och så när hon hade visat mig dit så trallade hon i väg igen! sen så såg vi på när alla tävlade "i gymnastik om jag inte har sagt det" och så klart vann mina favvo tjejer! haha
DOM TOG GULD FAN! så skarmiga ! men aja hmm... sen drog vi till johanssons det är typ är typ...HAHAHA jag vet inte vad jag ska kalla det.. typ torrgrillen? HAHA ne jag vet faktiskt inte men aja där åt vi pommes sen tog jag cykeln och cyklade hemmåt och så kom julia och mötte mig så skarmig!
ojsan jag har visst bara andvänt 4 punkter eller nått är inte så bra på det dära med punkt och så där. ;$

Dagen  -   allmäntskarmig, helt ok förutom lite sjukdom här o där.

nu  -  bloggar jag visst hehe ;$$$$ sött

Snart  -  äta choklad mackor !

dagens överraskning!  -  linndblad kommenterade min blogg :)
fast det kanske han gör på alla som har kommenterat hans blogg aja Hejs!

lägger upp några skarmiga bilder nu :)





btw jag säger skarmiga ist för charmiga för skarmiga låter bättre ;$$$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0