som om jag inte visste redan

hejsan nu sitter jag här och klara nere i bäddsoffan.
förut i karlstad så har vi gått sååååååååååååååååååå här mycket! jag hittade 2 t-shirtar ett svart linne och en vit mössa allt kostade.. nej jag vene ! haha. sen åt vi på mcdonalds fett gått och så fick vi panik för vi hade en halv timme på oss till bussen och klara skulle köpa ett par mjukisbyxor så vi fick skynda oss. i all hast så tog vi och åt hamburgarna och drickan på vägen. sen när vi kom till buss stationen så såg vi att det var 10 minuter kvar tills bussen skulle komma så vi gick in och väntade där inne man kan vänta om det är kyligt ute men aja. sen kom bussen och den långa resan hem. på bussen skrattade vi och lyssnade på musik! :)
när vi andlände till k-hamn så ringde jag far min så han fick hämta oss på stationen och det gjorde han.
då skulle vi hem egentligen..men vi åkte till coop och köpte lite mat och dricka ! som om vi inte redan hade smällt i oss halva mcdonalds!

just nu.. sitter jag tyst vid min dator och man hör nog bara när jag klickar på tangenterna! väldigt mystiskt ;)

i morgon ska jag iväg och kolla på julias tävling och det ska bli skoj annars har jag inget planerat!

ni vet.. no plans!?

haha nej nu orkar jag inte skriva så hejdå uppdaterar om några timmar troligen :)







dom två tröjorna och den mössan som klara har på sig ;)


Kommentarer
Postat av: William Marklund

hihih nu kommerj ag inte ihåg vad jag hade skrivit =)

ajaha exakt en sån där mössa har jag ;) I LIKE :D

2010-10-23 @ 10:44:54
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: s a n d r a

ja det skulle faktiskt behövas :P

2010-10-23 @ 11:09:33
URL: http://ssandraf.blogg.se/
Postat av: William Marklund

yes vi gillar :D

2010-10-23 @ 11:22:34
URL: http://williammarklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0