vart iväg till gymmet!

hejsan nu har jag kommit hem efter 1,5timmes träning på gymmet. i samma byggnad som det nya badhuset ligger i, var där med julia och madde fett nice, fast man blev rätt svett! men då känns det att man har tränat om jag kan stå på benen i morgon så ska jag nog vara med julia och madde igen dom ska nämligen ut tidigt och sen duscha och efter det så ska dom till mig eller jag till någon av dom vi får se hur morgondagen blir :)
nu är jag rätt jävla hungrig så maten väntar eller ja den är snart klar iaf :)
det blir ris och kassler (y) låter yummi och curry sås.
btw så tog jag en pigelin så fort jag var klar. eftersom jag vart så sugen så kunde inte emot stå frestelsen att köpa en :p



Kommentarer
Postat av: Madde

Haha. Passande bild först en text om att vi tränat osv. sen en bild när vi äter kakor. HAHHA.

2010-10-01 @ 21:06:43
URL: http://anderssonmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0