vi finns på samma jord



en låt som lätt fastnar i huvudet!
så fort jag fick höra den så satte den sig i huvudet! hon sjunger ju inte så himla bra men den har fastnat ändå!
inte okej, och jag vet ej vem det är som har gjort den riktiga men jag vet att paramore har också sjungit den :)
och när en låt fastnar är det bara en refräng som fastnar, fast men denna låt så har det bara fastnat en bit så sjunger jag till och med fel AHAH!

ajaaaaa.. julia har somnat på soffan -.-'' med mitt täcke den fräcka jäveln! AHAHA
jag har lust och bara väcka henne hon sa att hon skulle sova i 30min men tror jag låter
henne få sova så jag får sitta vid datorn längre. jag är lömsk! tror hon får vakna när hon vaknar i morgon!

snart  -  ska jag borsta tänderna så jag inte får hål i dom för det värsta som finns är att ha hål och behöva borra!

och i morgon ska jag göra milkshake.. om jag ändå bara hade en banan!

Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

sv: haha okej, bra minne däru! :p

2010-10-24 @ 09:43:29
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0