we have a place on earth all of us

Hejsan vad gör alla ikväll? ute och super antar jag ?
inte jag inte. jag är mogen nog att inte göra det haha nejrå
men jag kan inte dricka och har ingen lust heller är hellre men min bästavän :)

idag så har jag vaknat med hannah till faster och det var inte alls kul inte ett dugg haha, men vi fick mera pengar nu än vad vi fick när vi fyllde år och hon minndes inte ens mig haha! så jävla senil men aja
haha, vi åt kakor och sen åt vi på kina restaurangen det var gott och man blev mätt rätt fort sen drog vi till coop där i DEGEFORS HAHAHA!
men aja

hm sen så har ju jag och julia konkat på en madrass hit till henne för jag sover här tonight (:

ajaaaaaaaaaaaa är inte så jävla bloggsugen helt jävla enkelt!

HAHAHA


just nu - hos julia bloggar osv

sen - riva huset (6)

åhh juste dom har jätte fint här med allt halloween julpynt :D

hihi men nu ska jag dra hihihihihihihihihhihi



Shakira featuring Freshlyground – Waka Waka (This Time for Africa) (The Official 2010 FIFA World Cup (TM) Song)

dom spelar det här utanför julias rum haha :)


bilder sen i sommras haha ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0