woah!

hej bloggen.
!
det är grymt kul när det är folk som läser min blogg för att dom tycker den är bra :)

jag har fått tips på att jag ska lägga in mera bilder och skriva värdare inlägg men jag orkar inte, endel säger att jag ska skriva lite om vad som händer ut i världen en del vill se mera photoshoppade biler!
ja och så! men sanningen är jag har inget fotoshop på skolans dator så man kan ladda upp bilder här på bloggen alltså dom sparas som andra namn typ bild.Dsg eller nått och det går inte att ladda upp på blogg.se!

jag skriver ganska sluddrig kommenterade min vän som är lite yngre än mig men ändå skriver bättre svenska haha! jag vet att jag är usel på och skriva och så skriver jag inte heller om något intresant bara om skolan och så.Men vad ska jag skriva om då om jag inte gjort något annat? nej ingenting och då blir ju inte bloggen uppdaterad.

tråkigt för er!

så nu vill jag ha lite Tips! på hur jag ska skriva och om vad ni vill läsa! ;)


uppskattar kommentarer :D

Kommentarer
Postat av: Vince

Sv: absolut :)

2010-10-19 @ 23:16:41
URL: http://diarybyvince.se
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hej :) ja visst lägg till mej på bloglovin så lägger ja till dig sen :D

2010-10-20 @ 01:19:54
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0