Av slutar fråge stunden HAHA, inte så många frågor men min blogg är inte så stor heller :)



Är du kär i någon :)?
Svar: Nej inte just nu :)

Fråga- hur länge har du bloggat & varför började du?
Svar: jag har bloggat i över ett år, för jag har haft olika bloggar 5st för att vara exakt :)!
Och Varför? hm.. det var väl att jag såg massor som hade det och ville ha en egen & det var då jag började med det :)!

Hur redigerar du dina videos? ;$$$
Svar: Jag redigerar dom i det enklaste programmet som finns, inom redigering av videos, det kallas Windows Movie Maker :)!

Vem är du??

Svar: Fredrik Andersson och det är jag som driver denna blogg, jag bor i en liten håla kallad kristinehamn & är 16 år har precis börjat på gymnasiet och går på Elprogrammet :P

Vad tycker du om det okända?

Svar: HAHA! vad jag tycker om det? Jag tycker Faktiskt att det är ett jätte bra program jag brukar jämt fastna där och jag slår runt på kanaler :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0