:)

hejhej idag har jag inte gjort något speciellt :(
förutom att varit med julia och färgat håret :)
missade på 2 ställen :(
inte ok men det är chill
ah fan :d
hm jag vet inte vad jag ska skriva.. mera än att min blogg verkligen har dålig statestik :(
varför kollar ni inte oftare..
vet att det är mkt skola så jag inte kan uppdatera så ofta men ni kan ju kolla iallafall förut så var det ju
typ 40 iaf
och idag 10 ;o jävligt stor skillnad men som sagt nästa vecka får vi datorerna och då kommer jag blogga mera och ta hand om mitt skolarbete mera också :)
längtar tills vi får lov :)
och nästa vecka har vi matteprov tror ni att jag kommer klara det eller ?
nej det kommer jag inte :(
alltså jag är så jävla värdelös på matte..
åh nu är det några kärringar utanför som står och garvar så jag inte kan höra musiken !
psch med er!
oj inlägget blev visst rätt långt  :(
men det är chill
jag vill ha en ny mobil  :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0