förkyld

Hejsan allhoppa
snart äre dax... åker från stationen kl3 :)
åker buss till karlstad ska försöka hitta nån cool väska eller jacka eller skor, tjocktröja jag har faktiskt inte alls många tjock tröjor och man fryser ju ihjäl när man cyklar till och från skolan.

men ialla fall just nu sitter jag här och dricker te för det ska vara bra mot förkylningar och så är det gött med :)
men jaja jag tar på mig ett par jeans o en tröja.. en som inte är från carlings så dom inte tror att jag har snott den det hade ju inte varit bra.. :(
men jaja jag ska väl försöka och inte köpa något onödigt...

just precis förut på rasten var jag nere och fyllde på busskortet :)och så köpte jag extra drops :)

alltså åt helvete med förkylningar...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0