hehe

hejsan alla :)

nu sitter jag här igen, har precis druckit upp min redbull,
och chatttar lite på msn, med olika folk,
i morgon ska jag nog kanske vara med julia om hon inte har för mke läxor, men isf så hjälper jag henne med det, om jag nu kan vill säga! jag kan verkligen inget om något parti, och inte för jag är speciellt intreserad heller :(

men om några tusen år så får jag väl med rösta
eller så har vi bara en kung som styr allt, skulle vara mkt enklare.. om jag ska vara ärlig :$ vad gör kungen egenligen förutom gör massa beslut ? lever på sina rikedommar?

det skulle jag vilja göra.. :$ leva på rikedommar alltså.. men det kommer aldrig hända eftersom ingen jävel besöker min blogg... man blir irriterad av att andra bloggar kan ha så bra statestik som är så dåliga..

det kanske min är med men det finns dåligare... tycker jag iallafall

tänk om jag har sveriges tråkigaste blogg :D då borde jag ju bli as känd :D
fan vilken idiot jag är jisses hahaha



bilden har inget med texten att göra

Kommentarer
Postat av: Emma

det var typ min du mena när du sa dåligare? -.- men jag kan bara hålla med haha! fy fan... :))

2010-09-16 @ 14:56:50
URL: http://emmastankar.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0