like im the only one you dont wanted to know


sitter här hemma med min nya lapptop
jag älskar den :(
idag så var jag med julia och sen madde en svänd jag och julia gick ner till marieberg och satte oss på bryggan fett kallt, men ändå roligt som vanligt som man har med sin vän :)
sen drog vi förbi bygget så lämnade elin en gymnastik dräkt till julia som julias kompis skulle låna och då hade vi redan mött madde :)
sen gick vi hemmåt mig och kollade ´på bilder.gammla minnen sen sommaren :)
sen vid nio skulle madde hem och då följde julia med madde ut och så blev madde hämtad och juliafick vandra till strand (6) haha

och i morgon så ska jag vara med julia också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0