mot bygget

hejhej
första lektionen var idrott jag har aldrig varit så tränad som nu (y) ni vet inte hur jävla jobbigt det var..
och så spelade vi volleyboll :)
vi vann 1 gång av 2 :)
sen så skulle vi ha styrketräning :(((
så jävla mkt helvete. har dyng ont i benen  jag är extremt otränad.
...

nu när jag har kommit hem från skolan. glömde säga till att jag inte skulle på mattelektionen (6)
jaja
sen så gick jag och mötte julia :)fett med skoj
vi har lagat mat. det var as gott ;$$$
makaroner och korv (y)

men aja sen vid 5 blir det och dra till bygget :)
och möta gänget ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Ackelina ♥

allt bra idag? :)

2010-09-16 @ 18:01:23
URL: http://ackelina.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0