när man når botten är allt toppen typ k

hej jag har kommit hem från skolan
skolan sög allmänt i dag
sen kom jag hem och skulle träna på engelskan
sen så somnade jag clever me!
sen så mådde jag illa sen så drog jag till bygget så fick jag låna elins mobil
eftersom jag har tagit sönder min!
jag kan visa en bild i morgon eller nått 3-4 delar så funkar den inte så bra sen :(
sen drog pappa och jag till coop och så fick jag en energidricka :)
för att jag hade tränat så bra, eller inte haha!

jaja sen frågade jag lolloh på skoj om vi skulle sova över och hon typ bara varför inte så nu sitter jag inne i hennes rum hon är nere och fixar nått.
jag fick även en piråg eller hur det stavas :)

och micke har precis fixat en säng tilll mig haha jag kommer få det skönare än lolloh :)
men jaja
i morgon är det en ny skoldag :)
typ helvete
óch så har jag bara 1000 sms kvar eller nått :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0