räkna hur många sen och punkter jag har skrivit och vinn en länkning!

hejhej :)
igår så var jag med lolloh hannah elin och sally..julia blad/fryk
sen så gick vi till bygget och så träffade jag miccan ochfanny snackade med dom :)
sen så kom deras vänner :)
men jaja jag hade det faktiskt kul :)
sen vid 12 nån gång så skulle vi dra hem
så sov jag hos eddie/ matte var med :)
men aja det är chill sen på morgonen så
åkte jag och mötte julia..
sen så åkte vi hem till mig och kokade ägg
sen så fick vi till hannah och rästen (6)
och där har jag varit hela dagen sen gick vi ut en sväng och mötte tom o emil
sen kom sallY
sen drog vi ner till stan och köpte energidricka :)
det är 15 års gräns där :)
sen drog vi hem till hannah och var där :)
sen så drog hannah sally och elin till lilla konsum och öte med sig saker till mig och lolloh och ja dom själva..
så kollade vi på mtv galan :)
med ladygaga.. justin .. och katy perry o nån mera :)
HHAAHHA vad jag svamlar..
sen så när hannah och elin o sally kom hem igen så hade dom med sig en vän
sen så jajajajaja jag orkar inte skriva mera herrrah!

Kommentarer
Postat av: JakobAhlquist

Det är 12 punkter :D

2010-09-19 @ 11:36:51
URL: http://jakobochkorven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0