ska kolla på mobil i morgon :D blir kanske en sony ericsson

hey alla töntar
jag trodde jag skulle gå och lägga mig men jag tog en dusch och satte mig vid datorn igen :(
längtar tills i morgon då pappa och jag ska åka och kolla på ny mobil, om jag får nån så blir det nog en sonyericsson :)
men konversationer så klart :D
eftersom jag är så senil och orkar inte gå till skickade meddelanden :)
men det är chill vetni om jag får en med konversationer alltså :)
jag glömde att gå till extra matten idag igen fast vi fick ju sluta tidigare..så det var nog därför jag glömde :(
man måste ju säga till och det kommer jag ju aldrig ihåg :(
hade det uppskrivet på mobilen till och med :(
matteläxan ska vara inlämnad i morgon och jag var klar med den i tisdags :)
men engelskan ärdet några ord jag inte kan riktigt så jag kör egenom dom en gång till sen sover jag och sen i skolan i morgon tränar jag lite extra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0