släpp inte taget bara

Andra lektionen matte var helt okej, kunde helt okej med frågor nu ser vi till att jag får godkännt också :P
Var och mötte julia förut sen gick vi hemmåt och jag svängde av hem till mig och hon hem till sig :P
hon skulle hem och ordna lite grejer :)
sen ska vi ner och då ska julia ta en sol och jag och tom ska vänta utanför för han ska också vara med :)
Efter det så ska vi väl vara en stund och sen dra hem till någon eller bygget men bygget tycker jag inte så värst om :p så det lärdet nog inte bli :p

Kommentarer
Postat av: moa freakin' carlberg ♥

jag har en frågestund just nu, om du undrar något för jag svarar på allt, skriver just till dig för att du har varit inne på min blogg innan :)

2010-09-28 @ 19:10:15
URL: http://utankontroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0