snart börjar bloggandet bli bättre :)

hejhej på er :)
förut så var jag ute och mötte hannah en sväng ;)
sen så gick jag in och nu sitter jag här... again
borde gå och duscha håret men orkar inte, jag är lat
jag funderar på en sak.

jag har ju blonth hår och en ny hårfärg om jag färgar till skolfotot
som är på onsdag sen när jag får utväxt att jag färgar det brunt? och slipper utväxten

det sliter ju inte lika mkt och ha brunt hår.men kanske inte är lika snyggt?
jag vet inte det känns som om brunt är hösten och blonth är sommarn!

men jag vet inte hur jag ska göra jag får beslutångest och så ska jag klippa mig med
men inte före skolfotot eftersom det kanske blir jättefult osv :(

men jaja palla sitta här och snacka om mitt hår!
hur kul är det egentligen och hur rolig är min blogg? rätt boring men det kommer komma mera inlägg nu
snart eftersom vi får en dator av skolan och då kan jag blogga från rasterna osv :)
hoppas ni orkar bry er lite



vit man blir när man färgar brunt... ;o

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha tack sweetie ;) Jag kan hjälpa dig med en också om du vill ;)

2010-09-21 @ 11:45:49
URL: http://johannalicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

blont :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

/ vem troru ;););););)

2010-09-21 @ 11:52:17
Postat av: beccz

tkr du passar i brunt med :o

2010-09-21 @ 17:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0