snart ny telefon kanske ? :D

hejsanhelvetes dag!
först kom jag inte upp vid 7 hann inte duscha håret gjorde det efteridrotten
sen gick jag så hela dagen sen såg jag min bästa vän så jag stannade och pratade med hon ett bra tag sen så har vi börjat kopplat saker för ett bra tag sen men, jag fattar då inget, på måndag ska jag och erik skriva saker om vatten kraft verk.
Efter jag varit i skolan gick jag in till kingsroad. och beställde en tid 15e nästa månad blire och ta piercing :)
säger inte vart ;)
sen så kom jag hem var hemma ett bra tag pluggade engelska med en koppte HAHAH
sen så ringde lolloh mig för vi skulle va. sen kom julia till mig :)
sen gick vi till bygget och mötte lolloh där och sally också :)
Efter ett bra tag kom hannah och elin :) hannah har fått en ny iphone as nice för henne :D
sen drog jag och julia hem :)
orkade inte med bygget sen när vi kom hem till mig såg vi lite på idol, julia satt vid datorn och jag pluggade lite :)
ska nog köra egenom det sen en gång till och några gånger i skolan :)
snart ska jag nog fan sova, så jag kaske orkar gå upp på morgonen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0