ta mig för den jag är

hello!
idag var jag med julia som jag har sagt :) tom kunde inte komma för han mådde inte bra han har antagligen blivit sjuk :P

pappa och mamma är på föräldrar möte och det slutar väl snart :p

vi gick till något solarium nära handlarn, där jag mötte eddie och hans syrra :P
sen så  när vi skulle gå hem så så mötte vi anna vid brogårn och så följde hon med oss en bit :)
fast när vi skulle gå ut ur solariet så hade jag fått huvud värk och snorig hade jag med blivit! Jag hade blivit kall innan för jag hickade så det berodde ju inte på det :P

men nu när jag kom hem för en stundsen så har jag tagit på mig "fredrik byxorna" det står fredrik på röven HAHA :D
och en tröja och så ska jag se hur jag mår i morgon om det blir skola eller inte :P

i morse hos hannah, så lånade jag hannahs mössa och tog lite pic's ;)medans dom plattade håret och sminkade sig :) det som är bra med oss killar att vi behöver inte tillägna 1,5timme på att sminka sig, vi slipper sånt :)(eller kanske håret men det går ju på max 5 min) :P
Elllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllller?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0