tisdag

Hej!
igår var hannah jag och elin :)
vi gick ner på stan en stund och dom solade :)
sen så gick jag och elin in på press och köpte oss en varsin latte :D
sen efter det så gick vi hemmåt hannah :)
fast först sprang hannah in och hämtade en pizza hos farsin :)
sen hem till mig och hämta elins väska :)
och pasta alfredo :)
när vi kom hem till hannah så värmde jag min pasta alfredo :)
sen så mötte jag julia en stund och när jag kom hem till hannah igen så satt jag ch pluggade lite matte :P
duktiga mig ;)
nu kom erik och nu ska vi åka till skolan hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Fin blogg du har :)

2010-09-29 @ 12:13:01
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0