VECKANS BLOGG UTVALD!

Det är hon i mitten :)
med motiveringen: Varför jag ska bli veckans blogg ? BLOND HÄSTTJEJ MODELL BARTENDER, vad mer behöver man säga ? Hm, ni kommer se mig på TV3 kl 22.00 på Torsdagar här framöver i höst..Sååå check out my blogg ;)

Det låter verkligen intresant att du ska va med i tv :)
men hon vann för att hon hade en motevering.
dom andra jag är med för att min blogg är bra, en del smörade och en del andra sa "vi är kompisar typ"
men skrev rakt på sak och så klart är hon ju blond ;)
hahahha
kolla hennes blogg genom och klicka på bilden eller här !
grattis ;)

Kommentarer
Postat av: Malin "Molle" Johansson

Wohooo ! :D

2010-09-03 @ 18:06:11
URL: http://zonette90.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0