vita väggar så långt man ser.. w0w jag suger verkligen på att skriva rubriker inte sant?;) kommentera om detta hahha jag skoja... fast egentligen var det inte skoj

hej alla jag vet att min blogg kanske inte är så bra men alltså..
precis just nu har jag inte haft min egen dator så jag har i´nte kunnat fyllt den men bilder osv och många inlägg
jag sover visst hos lolloh i kväll igen jag hade sagt till några att jag inte skulle göra det. men what ever
engelskan som jag satt och pluggade till igår gick sådär jag fick 18,5 av 20 möjliga.
jag vet att jag inte är så bra men man försöker ju.
idag i skolan så var det tråkigt som vanligt förutsom lunchen, då jag var med becka :)

lektionen när vi hade perssondata var det riktigt tråkigt. min dator var det fel på den kunne inte läsa disketten som vi skulle instalera oprativsstemet dos i. ett urgammal windows typ, så jag satt där och inte gjorde något, förutsom att jag fick kolla på vad daniel/erik gjorde..

vi skulle ha slutat 13:45 men jag fick sluta typ halv 3 för att vi skulle göra något test.
så klart var det medelsvårt tillräckligt för att känna sig missnöjd.

och nu funkar inte spotify på lollohs dator vad mer finns det och  bli sur för -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0